Back to All Events

HELP! Hoe kom ik aan personeel? Discussiebijeenkomst !

Het Gastvrijheidsgilde organiseert samen met De Gildenacademie een discussiebijeenkomst over het personeelstekort in de horecabranche. Uitgangspunt is dat we als branche toch in staat moeten zijn onze eigen problematiek op te lossen!

Tijdens deze bijeenkomst gaan we met elkaar in gesprek om te komen tot direct toepasbare oplossingen voor het heersend personeelstekort.

Programma:
13.00 uur;  Ontvangst
13.30 uur:  Korte inleiding van het thema door de voorzitter
13.45 uur;  Best Practice McDonalds Zwolle door Sjoerd Jan Veenstra
14.15 uur;   Best Practice .. ....
14.45 uur;  Idee Gastvrijheidsgilde/Gildenacademie
15.15 uur;   Discussie in groepen olv tafelvoorzitter
16.15 uur:   Plenaire presentatie vanuit de groepen
16.45 uur;  Hoe nu verder. Tips en Acties!
17.00 uur; Einde programma

Dit programma wordt u volledig kostenloos aangeboden door het Gastvrijheidsgilde!

Locatie:
Hotel Vianen
Prins Bernhardstraat 75
4132 XE Vianen
Tel: 0347-325959

Aanmelden? Klik hieronder op de button en vermeld in het berichtveld dat u zich wilt aanmelden voor de discussiebijeenkomst van 4 december.

Earlier Event: September 26
125-jarig jubileum Carl Siegert!