Boeken

'HostmaNship', jan gunnarson

'HostmaNship', jan gunnarson

'Gastvrijheid loont', Jeannine Sok

'Gastvrijheid loont', Jeannine Sok

'mood maker', Laura de la mar

'mood maker', Laura de la mar

Passie voor horeca

Passie voor horeca


Video's

Lebbis: 'Als we willen kan het!'

Klantgerichtheid. Gastvrijheid. Hoe het ook mag heten: als we écht willen, kan het.

Herman finkers met het stuk 'kussentjes'

Jan Gunnarsson: 'Hostmanship'

Jan Gunnarsson is a hospitality industry veteran from Sweden who exhibits a refreshing take upon customer service and leadership. Jan believes customer experience is not in the first place about strategies and tactics but about the attitude we bring. Jan talks about how the heart of a business is an attitude of yourself.

Simon Sinek

Simon Sinek presents a simple but powerful model for how leaders inspire action, starting with a golden circle and the question "Why?" His examples include Apple, Martin Luther King, and the Wright brothers -- and as a counterpoint Tivo, which (until a recent court victory that tripled its stock price) appeared to be struggling.


Opleidingen en trainingen

De 4Human Groep is een groep experts op het gebied van persoonlijke, team en organisatie ontwikkeling.

De 4Human Groep is een groep experts op het gebied van persoonlijke, team en organisatie ontwikkeling.


Gastvrijheidsspellen

Doel van het spel: Het doel is om de spelers zich bewuster maken van het belang van goede gastvrijheid in de horeca. Samen met de andere deelnemers ben je op een ludieke maar leerzame manier bezig met het begrip gastvrijheid.

Doel van het spel:
Het doel is om de spelers zich bewuster maken van het belang
van goede gastvrijheid in de horeca. Samen met de andere deelnemers ben je op een ludieke maar leerzame manier bezig met het begrip gastvrijheid.